Alla inlägg den 26 juli 2018

För att framgångsrikt underteckna Mahrez, undertecknade Manchester City framgångsrikt Leicester City Winger Mahrez efter sex månaders förhandlingar. På grund av sin enastående förmåga kan Mahrez förbättra laget. Flyttet mottogs väl av tusentals fans och till stöd för sitt stöd,han köpte billiga fotbollströjor för att stödja honom.

Mahrez, 27, kommer att underteckna ett femårigt kontrakt med Manchester City. Mahrez är en mycket begåvad spelare som kan slå försvararen och skapa ett tomrum. Manchester City Sports Director Begiristain sa att han var mycket glad för att laget äntligen vann en av de bästa spelarna i Premier League.

Mahrez som håller i Manchester City tröja sade: "Jag är väldigt glad att gå med i Manchester City, det här är ett lag som spelade bra fotboll under Guardiola. Manchester City har spelat mycket bra förra säsongen. De omdefinierar Englands klubbspel, jag tror att vara en del av det. tror att laget kan fortsätta att lyckas i framtiden, och jag tror att min förmåga kan fortsätta att förbättras under Guardiola. "

Mahrez har gått till Manchester City för en check-up, och Manchester City är en förutgående slutsats. Manchester City betalar honom en överföringsavgift på 60 miljoner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards