Alla inlägg den 7 september 2018

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 7 september 2018 04:57

Efter att Ronaldo flyttade till Juventus ryktes många anekdoter om att Marcelo skulle följa Ronaldo för att gå med Juventus, men i en intervju med Marcelo nekade han detta. Många fans är glada att ha på sig en billiga fotbollströjor och gå med i det här spelet.

Marcelo sa: "Det här är ett problem som inte behöver betonas. Jag är väldigt nöjd med Real Madrid. Det här är mitt hem. Mitt kontrakt har varit i många år. Jag har mycket rykten efter att jag kom till Real Madrid för att bevisa att du vill spela i Real Madrid, det är väldigt svårt att spela för Real Madrid, jag försöker alltid mitt bästa. " Marcelo förklarade att han uppmärksammar Ta hand om dig själv så att han kan fortsätta sin fotbollskarriär så länge som möjligt. Marcelo kommer fortsätta att bära Real Madrid tröja för att kämpa för dem i framtiden.

Tack vare Real Madrid är jag fotbollsspelare, klubben har gett mig allting och fortsätter att ge mig allting. I den nya säsongen anser Marcelo att han behöver förbättra sig. Detta är min utmaning. Jag kommer ta fler bollar, skicka fler kors, stärka försvaret, täcka mer utrymme, gör mål ... och fortsätt att förbättra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards