Direktlänk till inlägg 20 november 2018

Giraudoux förnekade att lämna Chelsea

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 20 november 2018 08:14

Sedan den nya säsongen föredrar Chelseas nya tränare Sarri Morata att vara mitt i laget, och Giroud, som har mindre chans att spela Giroud, ryktas att överföras på vintern. Fotboll har lockat fler och fler föräldrar att köpa billiga fotbollströjor för sina barn. Även om Girouds chanser att spela denna säsong är extremt begränsade, sade Giroud i en intervju med media att han inte är beredd att lämna Chelsea i vinterfönstret.

I en intervju sa han: "Efter att ha vunnit VM, är jag väldigt glad och väldigt fredlig. Det har gjort mig mycket balans i mitt hjärta. Jag behöver inte ha stort tryck på speltiden. , Hoppas jag få mer. Fler möjligheter att spela. " Giroud som bär en Chelsea tröja uttryckte också sin ställning: "Jag kommer inte att slappna av, jag kommer att fortsätta jobba hårt. Nu, oavsett vad jag inte behöver göra, kommer jag inte ha den minsta koncessionen, räkna inte med mig att erkänna nederlag i tävlingen. "

I förhållande till Chelsea fansen, absolut inte veterans avgång. Men många saker kan hända när som helst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Den nya Premier League -säsongen har börjat, och varje lag har börjat komma tillbaka på rätt spår. Efter starten av den nya säsongen hoppas alla lag vinna den första omgången, men vår försvarande mästare Manchester City har inte så tur. De förlorade ...

Kontraktet mellan Messi och Barcelona har gått ut i sommar, men Messi valde inte att förnya kontraktet med Barcelona. Messi är fortfarande en fri agent och han tillhör inte något lag. Vilket lags billiga fotbollströjor kommer Messi att bära under den...

Den nya säsongen har gått in i fansens ögon, och lag i olika ligor börjar värma upp spelet. Inter spelade den första uppvärmningsmatchen före säsongen mot Lugano-laget från Schweiz. I den här uppvärmningsmatchen valde inte Inter stjärnor för att spel...

Pekka Rinne är 38 år i år. Han är målvakten för Nashville Predators. Under sin karriär har han varit älskad av tusentals fotbollsfans som bär NHL Tröjor. Sedan han gick med i NHL har han spelat för Nashville Predators. Han har spelat för Nashville Pr...

I EM 1996, efter att England förlorade mot Tyskland i en straffkonstruktion i semifinalen, gjorde England inte en lång väg att gå i EM. Därför, i detta spel mot det tyska laget, belastas alla spelare i billiga fotbollströjor med en tung börda. Hur ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards