Alla inlägg den 5 mars 2019

27: e rundan av Ligue 1 hölls i tid, och Paris Saint-Germain var borta från hemmet för att utmana Stade Malherbe de Caen. Med Mbappes 2 mål kommer laget att vända spelet. Fläktarna som bär Paris Saint-Germain-billiga fotbollströjor var varmt tilltalade. Den senaste Mbappén är i ett varmt tillstånd, och han kommer säkert att göra ett mål så länge han kan spela.

Neymar sa nyligen i en intervju att Mbappé kan vara en av de bästa spelarna i historien. "Förhållandet mellan mig och Mbappé är mycket bra, och det är samma på domstolen." Neymar sa, "Jag kallar honom" Golden Boy. "Han har en speciell attraktion och förmågan att vara den bästa spelaren i historien. 1. Med en nr 7-Paris Saint-Germain tröja är Mbappé utmärkt. Jag ska försöka mitt bästa för att hjälpa honom att komma nära detta mål. "Neymar sa att vi inte kommer att bli avundsjuk på varandra. Detta leder inte till att vi vinner mästerskapet, tar personliga priser eller något, inte vår drivkraft.

Mbappé är den ljusaste stjärnan i många fans! Det är förståeligt att Neymar berömde honom så mycket.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards