Alla inlägg den 12 mars 2019

Borussia Dortmund tävlade med Premier League Powerhouse Tottenham Hotspur för kvartfinalen i Champions League. I den här tävlingen kan Sancho sägas att England för närvarande är den mest lysande stjärnan, Sancho kommer tillbaka till England i Borussia Dortmund-billiga fotbollströjor.

För denna återkomst till hemlandet gjorde Sancho några förklaringar. Inget speciellt, spelar bara framför min familj och vänner, för de har ingen chans att komma till Tyskland för att se mig, jag tycker att det här är riktigt bra. Jag kan visa mina tankar för de engelska fansen, för jag arbetar också för de tre lejonerna, men faktiskt har inte många fans sett mina Borussia Dortmund tröja, så det här är en annan sätt att visa min identitet och uttryck. Ett sätt att själv.

För Premier League, fler fans stöd är Premier League laget. Som en tidigare spelare i Premier League tror jag fortfarande att det finns människor som stöder honom. Det är också en bra sak att kunna presentera en annan händelse för fansen på ett annat sätt. Fläktarna förväntar sig att han ska föra dem mer spännande evenemang.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards