Alla inlägg den 8 maj 2019

Den 35-årige Ribéry har gått in i åldrande karriären, och hans utseende på billiga fotbollströjor kommer att minskas. Och han själv meddelar också att han kommer att gå i pension efter säsongen. Ännu mer, jag kommer aldrig att glömma min goda tid på Bayern München.

Ribéry förbereder sig för att gå i pension efter säsongens slut, men han har börjat diskutera klubbens roll i framtiden med Bayern Münchens toppledare. Även om det i slutändan fortfarande inte är säkert var man ska spela i framtiden. Ribéry sa: "Men efter att ha gått, kommer jag definitivt tillbaka till München. Det här är 100% säkert. Min familj är mycket glad att bo här, jag vill verkligen bo på en plats som hemma." FC Bayern München tröja är Ribérys största. kraft. Ribéry, som har vunnit åtta på varandra följande ligatitler på Bayern München, kommer att bli den första spelaren i lagets historia för att vinna nio mästerskap om Bayern München vinner mästerskapet denna säsong.

Ribéry är en utmärkt spelare. Här önskar vi honom också allt det bästa i framtiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards