Alla inlägg under maj 2021

Neymars rykten under de senaste åren har värmts upp och han har inte slutfört kontraktsförlängningen mellan honom och Paris Saint-Germain. Man tror att han och Paris Saint-Germain inte kommer att fortsätta att samarbeta. Neymar använde dock praktiska åtgärder för att bryta alla typer av rykten. Laget förnyade kontraktet med den brasilianska stjärnan Neymar fram till 2025, och han kommer att fortsätta att bära sin billiga fotbollströjor i fyra år.

"Jag är väldigt glad att fortsätta spela med Paris Saint-Germain-laget. Jag är väldigt glad här och stolt över att vara en del av laget." Neymar sa, "Jag har vuxit upp här med en Paris Saint-Germain tröja de senaste åren. Oavsett om jag är en spelare eller en vanlig människa hoppas jag kunna vinna fler troféer med laget i framtiden."

Naturligtvis är de lyckligaste fansen fansen som kommer att fortsätta att gå framåt sida vid sida och arbeta hårt tillsammans. Vi förväntar oss också att han kommer med mer spännande föreställningar till fansen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards