Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 12 oktober 2018 05:23

Efter att Sarri tog sitt kontor i sommar har hans utplacering helt ersatt Conte strategi. Många spelare kan inte spela den här säsongen. Det är en dålig nyhet för spelare som kan spela utan bollen. Som Chelsea-försvarare kan Christensen inte spela, det faktum att han har väntat har helt försvunnit. Han sa att om han inte kan spela huvudstyrkan, kan han inte stanna kvar i laget. Fläktar kan köpa våra billiga fotbollströjor för mer information.

Förra säsongen spelade Christensen 40 gånger i alla tävlingar och utsågs till den bästa unga spelaren i laget i slutet av säsongen. Många tycker att hans framtid i Chelsea är ljus. Efter att Sarri tog sitt säte, har Christensen inte dykt upp i ligan hittills denna säsong. Detta gör också att många fans bär Chelsea tröja väldigt missnöjda. Christensen sa: "Det är redan 22 år, jag kan inte vänta på att vänta tålmodigt. Jag vill verkligen spela. Jag har spelat en viktig roll i laget under de senaste tre säsongerna, så Om min situation inte gör det" Jag förbättrar inte framtiden, jag tror inte att jag kan stanna. "

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 12 oktober 2018 05:23

Efter att Sarri tog sitt kontor i sommar har hans utplacering helt ersatt Conte strategi. Många spelare kan inte spela den här säsongen. Det är en dålig nyhet för spelare som kan spela utan bollen. Som Chelsea-försvarare kan Christensen inte spela, det faktum att han har väntat har helt försvunnit. Han sa att om han inte kan spela huvudstyrkan, kan han inte stanna kvar i laget. Fläktar kan köpa våra billiga fotbollströjor för mer information.

Förra säsongen spelade Christensen 40 gånger i alla tävlingar och utsågs till den bästa unga spelaren i laget i slutet av säsongen. Många tycker att hans framtid i Chelsea är ljus. Efter att Sarri tog sitt säte, har Christensen inte dykt upp i ligan hittills denna säsong. Detta gör också att många fans bär Chelsea tröja väldigt missnöjda. Christensen sa: "Det är redan 22 år, jag kan inte vänta på att vänta tålmodigt. Jag vill verkligen spela. Jag har spelat en viktig roll i laget under de senaste tre säsongerna, så Om min situation inte gör det" Jag förbättrar inte framtiden, jag tror inte att jag kan stanna. "

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 12 oktober 2018 05:23

Efter att Sarri tog sitt kontor i sommar har hans utplacering helt ersatt Conte strategi. Många spelare kan inte spela den här säsongen. Det är en dålig nyhet för spelare som kan spela utan bollen. Som Chelsea-försvarare kan Christensen inte spela, det faktum att han har väntat har helt försvunnit. Han sa att om han inte kan spela huvudstyrkan, kan han inte stanna kvar i laget. Fläktar kan köpa våra billiga fotbollströjor för mer information.

Förra säsongen spelade Christensen 40 gånger i alla tävlingar och utsågs till den bästa unga spelaren i laget i slutet av säsongen. Många tycker att hans framtid i Chelsea är ljus. Efter att Sarri tog sitt säte, har Christensen inte dykt upp i ligan hittills denna säsong. Detta gör också att många fans bär Chelsea tröja väldigt missnöjda. Christensen sa: "Det är redan 22 år, jag kan inte vänta på att vänta tålmodigt. Jag vill verkligen spela. Jag har spelat en viktig roll i laget under de senaste tre säsongerna, så Om min situation inte gör det" Jag förbättrar inte framtiden, jag tror inte att jag kan stanna. "

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards