Alla inlägg den 21 november 2019

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 21 november 2019 03:40

Heung-Son är den centrala figuren på Spurs-fältet. Det är också älskat av många fans och är idol för många fans. Även om han är ett idol som jagas av andra, är Son hans eget idol i sitt hjärta. Son sa i en intervju att hans idol är Ronaldo och Ronaldo är hans förebild. Han sa att det är en ära att byta billiga fotbollströjor med Ronaldo.

När han pratade om Ronaldo sa Son att han är en superstjärna, en fantastisk spelare. När det gäller utbytet av tröjor i International Champions Cup och Ronaldo är jag inte den typ av spelare som kommer att ta initiativ till att hitta någon att byta tröja, men när det gäller Ronaldo är det helt annorlunda. När jag frågade honom om han kunde byta tröjor kände jag mig mycket nervös, men han var väldigt bra. Han sa att han var villig att ge mig Tottenham Hotspur tröja. För mig är det en ära att byta tröjor med honom. ”

Ronaldo kan göra stora ansträngningar för fotboll. Han är en superstjärna som förlitar sig på talang och hårt arbete för att stå på fotbollen. Jag hoppas att Son kommer att vara lika bra som Ronaldo i framtiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards