Alla inlägg den 26 december 2019

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 26 december 2019 02:45

Igår var jul, i denna glada semester. Fans bär sina egna billiga fotbollströjor på banan. Men anfallaren från Tottenham Hotspur kanske inte är nöjd. I matchen mellan Tottenham Hotspur och Chelsea förlorade Tottenham Hotspur mot Chelsea 0-2. Son Heung-Min sparkade Rüdiger under matchen och skickades av. Enligt spelets regler kommer detta röda kort att resultera i en tre-spelers upphängning.

Premier League har ett tätt schema nyligen, medan Son Heung-Min har avbrutits i tre matcher. För Tottenham Hotspur kommer bristen på framåt att förvärra deras svåra situation i Premier League. Enligt nyheterna har Tottenham Hotspur överklagat det röda kortet. Tottenham Hotspur och teamreporteren Charlie Eccleshare sa att om överklagandet misslyckas och FA anser att Son Heung-Min straff är för lätt kan Son Heung-Min straffas genom att dubbla avstängningen, vilket kan leda till 6 upphängning. Det betyder att Son Heung-Min inte kan spela i sin Tottenham Hotspur tröja i 6 matcher.

Tottenham Hotspur bekräftade officiellt att Son Heung-Min hade ett rött kort överklagande, misslyckades eller avbröts för 6 matcher.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards