Alla inlägg den 26 mars 2019

Jag tror att alla fortfarande inte har glömt Kepa och Sarri i matchen mot Manchester City. Många fans är emot Kepa för att fortsätta att bära Chelsea billiga fotbollströjor. Men när Chelsea spelade mot Fulham återvände Kepa till startlinjen för att hjälpa laget att vinna. Efter matchen namngavs Kepa den bästa spelaren i spelet. Kepa som startspelare blev också ifrågasatt av Sutton.

Sutton sa: "Kepa borde aldrig ha på sig Chelsea tröja längre. League Cup mot Manchester City borde vara hans sista gång i en blå arméskjorta. Han är verkligen synd, jag har aldrig sett en sådan sak. Det hände saker. Jag kan fortfarande" T tror på allt jag såg. Hur kan han spela Chelsea igen? Hur kan han spela fotboll igen under Sarri? Vissa saker måste beslutas, Kepa måste lämna. "

Kepa, som är kärnfiguren, spelar igen. Tydligen har Sarri ifrågasatts som tränare för Chelsea. Rättigheterna har blivit nekade. I denna farce kommer avgången också att vara sarri.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards