Alla inlägg den 11 september 2019

Av fotbollvm2018 fans2store@gmail.com - 11 september 2019 05:15

Efter VM förra året. Fekir skulle vara på Lyons överföringslista, han reste till England och fotograferades med en ny klubb billiga fotbollströjor som han skulle spela. På grund av Fekirs knäskada valde Liverpool emellertid att dra sig ur affären.

I en intervju med Team News sa Fekir: "De sa mycket lögner. Dessa lögner har påverkat mig. De säger inte sanningen. Mina knän är bra, om mina knän är i så dåligt skick, frågar ordförande för Olympique lyonnais för ett enormt erbjudande att behålla mig? Men det värsta är att överföringen inte lyckades. Liverpool beslutade att inte skriva under mig efter kontrollen. På ett sätt ville de att jag skulle tro att det var på grund av mitt knä, men Jag behövde hitta en. Ursäkter. De ville inte att jag skulle ha på mig en Liverpool tröja. I min fysiska undersökning på Claire fontaine var knäna väldigt bra och jag kände mig bra. Det fanns inga problem med knäna.

Liverpool tror att Fekirs knän kommer att vara en risk, och motivationen för Fekirs Liverpool väcker frågor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards